Nejčastější dotazy
Než budete kontaktovat naší zákaznickou podporu (info@snakk.cz, 773 771 959), zkuste prosím svou odpověď nejprve najít mezi nejčastějšími dotazy:
Objednávky:
- Co mám dělat, pokud mám problémy s vytvořením objednávky?
Neváhejte nás prosím kontaktovat telefonicky (773 771 959) nebo e-mailem (info@snakk.cz) a objednávku společně dokončíme.
- Za jak dlouho můžu očekávat doručení objednávky?
V případě vytvoření objednávky v dopoledních hodinách obvykle expedujeme ještě tentýž den. Poté již závisí na rychlosti dodání zvoleným dopravcem - PPL obvykle doručuje následující pracovní den, Zásilkovna pak do dvou dnů.
- Jak provedu změnu již vytvořené objednávky?
Objednávku je možné měnit pouze v případě, že ještě nebyla předána dopravci. Jelikož se snažíme expedovat Vaši objednávku v co nejkratším možném termínu (objednávku přijatou v dopoledních hodinách obvykle expedujeme ještě tentýž den), je nutné počítat s tím, že na její úpravu nemáte moc času. Pro úpravu objednávky si prosím připravte její číslo (najdete ho v potvrzovacím e-mailu zaslaném po vytvoření objednávky) a zavolejte na naší zákaznickou podporu na čísle: 773 771 959.
- Jak můžu zrušit objednávku?
Objednávku je možné zrušit pouze v případě, že ještě nebyla připravena k expedici. Jelikož se jí snažíme zpracovat v co nejkratším možném termínu (objednávku přijatou v dopoledních hodinách obvykle expedujeme ještě tentýž den), je nutné počítat s tím, že na její zrušení nemáte moc času a ne vždy je tedy storno objednávky možné. Pro zrušení objednávky si prosím připravte její číslo (najdete ho v potvrzovacím e-mailu zaslaném po vytvoření objednávky) a zavolejte na naší zákaznickou podporu na čísle: 773 771 959.
- Kde můžu uplatnit slevový kód?
V případě, že jste získali slevový kód, uplatníte ho ve svém nákupním košíku zadáním kódu do pole "Vložit slevový kupon". Po zadání kódu Vám již bude sleva automaticky uplatněna.
- Potřebuji pro vytvoření objednávky registraci?
Ne, k objednání zboží není potřeba žádné registrace.
- Může být rozdílná fakturační a dodací adresa?
Ano, při zadávání Vašich údajů zaškrtnete políčko “Doručit na jinou adresu” a vyplňte doručovací údaje.
Doprava:
- Jaká je cena dopravy?
U objednávek s hodnotou vyšší než 1200 Kč je pro Vás doprava ZDARMA, u objednávek s hodnotou nižší je cena závislá na zvoleném dopravci a váze produktů. Informace o cenách jednotlivých dopravců najdete ve druhém kroku nákupního košíku, či pod následujícím odkazem: https://www.snakk.cz/doprava-a-platba/
- Jakou formu dopravy si mám vybrat?
Potřebujete zboží doručit bleskurychle? Doporučujeme využít dopravce PPL, který stíhá doručovat již druhý den od odeslání. Zásilkovnu zvolte v případě, že objednáváte s předstihem. Vyhnete se tak případnému zklamání z pozdního dodání, které bohužel z naší strany nemůžeme ovlivnit.
- Je možné vyzvednout zboží osobně na Vaší pobočce?
Velice nás to mrzí, ale z technických důvodu nenabízíme osobní odběr. Vzhledem k nízké ceně dopravného (u objednávek s hodnotou nad 1200 Kč je doprava ZDARMA, u objednávek s hodnotou nižší, je cena dopravy již od 59 Kč) a rychlé expedici (u objednávek vytvořených v dopoledních hodinách obvykle expedujeme ještě tentýž den) věříme, že to pro Vás nebude znamenat výraznější komplikaci.
- Jak mohu upravit doručení či prodloužit uložení zásilky na výdejním místě?
Prodloužení úložní doby zásilky, či provádění dalších změn doručení, je možné přímo pod odkazem uvedeném v e-mailu, potvrzujícím převzetí zásilky, který jste obdržel(a) od Vámi zvoleného dopravce.
- Dodáváte zboží také mimo ČR?
Ano, zásilky doručujeme také na Slovensko.
Platba:
- Jaká je cena platby?
Všechny způsoby plateb máte u nás ZDARMA. Jedinou výjimku tvoří platby na dobírku - u těch jsme vzhledem k transakčním poplatkům nuceni účtovat doběrečné ve výši 49 Kč. Více informací k platbám a dopravě najdete pod následujícím odkazem: https://www.snakk.cz/doprava-a-platba/
- Jak můžu změnit způsob platby u již vytvořené objednávky?
Pro změnu platební metody u již vytvořené objednávky nás prosím kontaktujte na e-mailu info@snakk.cz a uveďte číslo objednávky, které se změna týká.
- Jak si můžu ověřit, že platba proběhla v pořádku?
Pro ověření stavu platby u již vytvořené objednávky, nás prosím kontaktujte na e-mailu info@snakk.cz a uveďte číslo objednávky, u které chcete platbu ověřit.
Reklamace:
- Jakou formou můžu reklamovat objednávku?
V případě, že Vám dorazila zásilka, se kterou je něco v nepořádku (nekompletní, poškozená, chybné produkty), obraťte se na nás prosím prostřednictvím e-mailu info@snakk.cz. Uveďte prosím číslo objednávky a popište, jaké produkty v objednávce chybí. Náš reklamační tým Vás bude v co nejkratším možném termínu kontaktovat a domluví se s Vámi na řešení.